حماس: اداره نوار غزه بعد از جنگ یک موضوع داخلی فلسطینی است-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

حماس: اداره نوار غزه بعد از جنگ یک موضوع داخلی فلسطینی است

جنبش حماس تاکید کرد اداره نوار غزه بعد از جنگ یک موضوع داخلی فلسطینی است و مقاومت فلسطین با هیچ طرف خارجی درباره آن مذاکره نمی‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۲۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 12
کد خبر: ۲۴۹۵۵۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسام بدران، از رهبران جنبش حماس گفت: اداره نوار غزه بعد از جنگ یک موضوع داخلی فلسطینی است و ما درباره آن با هیچ طرف خارجی مذاکره نمی‌کنیم. ما طرح تشکیل دولت ملی غیر حزبی را برای اداره نوار غزه و کرانه باختری بعد از جنگ مطرح کرده‌ایم.

به گزارش المیادین، حسام بدران تاکید کرد: ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم بر طرفی که در مذاکرات کارشکنی می‌کند فشار آورده و آن را مجبور به توقف جنگ علیه غزه کند.

حسام بدران گفت: پایداری ملت ما و عملکرد جسورانه مقاومت همان چیزی است که بر رژیم اشغالگر تسلیم شدن در برابر شروط ملت ما و حقوقش را تحمیل می‌کند.

در این راستا عزت الرشق، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد: تلاش‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل برای اضافه کردن عناوین و خواسته‌های جدید درباره معامله تبادل اسرا که در هیچ کدام از پیشنهادات سابق میانجی‌ها مطرح نشده بود، نشان می‌دهد که نتانیاهو به دنبال تعلل و کارشکنی در توافق است.

پیش از این کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از مسوولانی در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: نتانیاهو اصول جدیدی را اضافه کرده است که در توافق‌ها با میانجی‌ها مطرح نشده است و این مساله احتمالا مانع توافق می‌شود.

روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه مذاکرات غیر مستقیم میان حماس و رژیم صهیونیستی درباره معامله تبادل اسرا و آتش بس در غزه در دوحه و قاهره برگزار شد، اما هنوز نتایجی نداشته است.

منابع عبری اعلام کردند هیات رژیم صهیونیستی امروز از قاهره بازگشت. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار